Divatfővárosok

Divattervezők

Vera Wang

Vera Wang amerikai divattervező, leginkább esküvői ruháiról ismert. Ő tervezte olyan hírességek esküvői ruháit, mint Mariah Carey, Jennifer Lopez, Thalía, Jessica Simpson, Avril Lavigne, Victoria Beckham, Jennifer Garner, Sharon Stone, Sarah Michelle Gellar, Uma Thurman, Holly Hunter, Campbell Brown, Jeri Ryan és Karenna Gore.


Számos estélyi ruhát is megálmodott már, amik szintén gyönyörűek lettek.


A következőkben néhány csodaszép alkotását mutatom meg nektek!


Ezt a tüllös csodát a Csajok Háborúja című filmben is láthatod Kate Hudson-on. A film New Yorkban játszódik.

Ez a ruha kicsit más stílusú, de nagyon kifinomult és gyönyörű.

 

További képekért nézd meg a képgalériát.

 

Calvin Klein

Parfümbirodalma közel 30 éve töretlen sikereket ér el, gyakorlatilag az eladási toplisták örökös tagja. Első, mára már kultikussá vált illata Obsession (Megszállottság) volt. Mind a nőknek és férfiaknak szánt darab fülledt, erotikus illatjegyekkel teli, nem meglepő, hogy azóta az Obsession több olyan változata is napvilágot látott, mint az Obsession Night vagy a Secret Obsession. Következő nagy sikerű parfümje az Eternity (Örökkévalóság) volt, mely a romantikusabb rajongókat célozta meg gyönyörűen megkomponált virágos jegyeivel. A nagy sikerre való tekintettel az Eternity-nek azóta 17 különböző változata jelent meg, főként nyári limitált parfümök. Calvin Klein legújabb, visszafogott illata, a Beauty, mely az elegánsabb, érettebb nőket célozza meg. Calvin Klein-tól találhatunk órát, fehérneműt, cipőt stb. is a parfümök mellett.

Tommy Hilfiger

A növekvő népszerűség hatására nők is a férfi Hilfiger ingeket hordtak, a sikereken felbuzdulva 1995-ben a kínálatot női kollekcióval is kiegészítették, melyet szintén az ingek és farmernadrágok képviseltek egy kicsit szexisebb kivitelben. Még ugyanebben az évben Tommyt az év férfi divattervezőjének választotta az Amerikai Divattervezők Tanácsa.  Hilfiger a szó szoros értelmében amerikai tervező, akit folyamatosan megihlet az a multikulturális társadalom, amelyben él, ezért is válhatott márkája hamisíthatatlan amerikai ikonná, az amerikai álom részévé, ruhái ezért forrhattak össze az amerikai egyetemi campusokkal. A Tommy Hilfiger márka Európában is nagy népszerűségre tett szert. Nyugodtan nevezhetjük iránymutatónak sok tekintetben. A nagy zajból az apró logoja nem véletlenül ugrik a figyelmünk középpontjába oly sokszor. Egyre több ruházati kereskedő veszi fel itt Magyarországon is a kínálatába, mivel ez a márka egy erős érzést közvetít és a viszonylag magas ár ellenére is stabil vásárlóközönsége van.